مشاوره کسب و کار چیست ؟
شاید از خودتون بپرسید که مشاوره کسب و کار چیست . گسترش فن‌آوری های جدید و افزایش استفاده از دنیای مجازی باعث شده مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد سازمان‌ها، محصولات و خدماتشون و همچنین رقبای آن‌ها کسب کنند. این افزایش اطلاعات مشتریان باعث افزایش سطح خواسته‌های آن‌ها شده. سازمان‌هایی که به‌سرعت و با زیرکی بتونن خواسته‌های مشتریان رو شناسایی کنند و محصولات و خدمات خودشون رو با خواسته‌های جدید اونها تطابق بدن، می‌تونن سهم بیشتری از بازار کسب کنند.
در مقابل اون دسته از کسب و کارهایی که نتونن همگام با این تغییرات حرکت کنن، در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار خواهند گرفت. 

پس در پاسخ به این سوال که مشاوره کسب و کار چیست باید بگیم که:
مشاوره کسب و کار فرآیندی است که می‌تواند کمک‌کننده و نجات بخش مجموعه و سازمان شما باشد.
مشاوران کسب و کار به شما کمک می‌کنن تا بتونید چابکی سازمان خودتون رو در مقابل تغییرات افزایش بدید و با این تغییرات سازگار بشید. تا بتونید همیشه در مسیر رقابت با شرکت‌های پیشرو در صنعت خودتون باشید. مشاوره، سازمان شمارا به سمت ارزشمندتر شدن سوق می‌ده. فقط کافیه به توصیه‌های مشاوران کسب و کار عمل کنید تا تغییرات وسیعی را در تجارت خودتون مشاهده کنید. مشاوره شغلی به شما کمک می‌کنه تا هم خودتون و هم سازمانتون رو با تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای متحول کنید. ما به افراد کمک می‌کنیم که تا پتانسیل رشد خودشون رو شناسایی کنن و به اهدافشون دست پیدا کنند.

مزایای همکاری با مشاور کسب و کار
تجربه و تخصص
اصلیترین ارزش هایی که از همکاری با مشاوران کسب و کار حاصل میشه، دانش، مهارت های تخصصی و تأثیرگذاری آنهاست. از اونجایی که مشاوران کسب و کار با مشاغل مختلفی کار می کنن، دانش بسیار گسترده تر و عمیق تری از روندهای جاری و آتی تجاری، چالش های صنعت و فناوری های مورد نیاز کسب و کارها، نسبت به مدیران و کارکنان داخلی سازمان دارن.
صرفه جویی در هزینه ها
یکی از اصلیترین خروجی های همکاری با مشاور کسب و کار ، خدمات متنوع و زمان ذخیره شده از آزمون و خطا نکردن است. که این امر می تواند صرفه جویی قابل توجهی را نسبت به استخدام کارشناسان متعدد و با همان سطح تخصص ایجاد کند. همچنین مشاور کسب و کار میتواند با شناسایی مناطقی که در آنها بیش از نیازتان هزینه می‌کنید و ارائه راهکارهای جایگزین، در کاهش هزینه‌ها کمک کند.
صرفه جویی در زمان
داشتن تجربه متنوع مشاوران کسب و کار به این معنیه که آنها از قبل بهترین شیوه ها را می دانند. برای مثال، یک مشاور کسب و کار حرفه ای می تواند با تحلیل فرآیندهای تولید، بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ، خیلی سریع ناکارآمدی ها را شناسایی کند. با داشتن یک مشاور کسب و کار حرفه ای، نیازی نیست که صاحبان مشاغل چرخ را دوباره اختراع کنند یا زمان ارزشمند خود را برای چیزی که توسط یک مشاور متخصص تکمیل می شود را از دست بدهند.
مستقل و عینی بودن مشاور
مشاوران کسب و کار فاصله مفیدی با چالش های تجاری دارند. یک مشاور کسب و کار درگیری و تعلق احساسی خاصی به تصمیم ها، فرآیندها و محصولات قدیمی اشتباه نداشته و می‌تواند به راحتی چالش‌ها را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کند. چنین استقلالی در مشاور می تواند خصوصا در کسب و کارهای خانوادگی راهگشا باشد. جایی که رشد و توسعه سازمان میتواند در سایه احساسات و عواطف ارتباطی موجود، کند یا متوقف شود.
سفارشی سازی راهکارها
مشاوران کسب و کار امکان استفاده از یک نسخه برای همه را ندارند. ارزشمندی آنها در یادگیری مداوم در مورد کسب و کارها، اهداف مختص هر کسب و کار و تطبیق راهکارها با چالش های خاصیست که کسب و کار با آن مواجه است. این سفارشی سازی به این معنیست که راه حل های یک مشاور بسیار موثرتر از خدمات آموزشی و دوره هاست.


​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش